nieuws
Game

Auteur: Arne Saerens (Velaro)
Geplaatst op: 26 februari 2011 om 00:50

Bron: Crytek
English Translation   Tags: Crysis 2, Crytek, demo
xbox360

Nieuwe Crysis demo Xbox 360 en PC, PS3 volgt

Nieuws | 26 februari 2011 - EA en Crytek hebben bevestigd dat de nieuwe demo voor de Xbox 360 en de PC op 1 maart verschijnt. PS3-gamers zullen nog even geduld moeten uitoefenen.

Demo
Vorige maand werd de vroege Crysis 2 multiplayer demo door meer dan 1,7 miljoen gebruikers gedownload op Live Marketplace. Crytek beweert gebruik gemaakt te hebben van de feedback van de spelers om de ervaring nog meer te bevorderen. Alle versies van de demo zullen 2 maps bevatten. Het gaat om 'Pier 17' en 'Skyline' (was reeds speelbaar in de eerdere demo). Deze maps zullen speelbaar zijn in de modes 'Team Instant Action' en 'Crash Site'. De eerstgenoemde is een vorm van team deathmatch. In 'Crash Site' is het de bedoeling om controle te verkrijgen en behouden over door aliens gedropte pods.

Crysis 2
Crysis 2 is de eerste FPS die loopt op de CryEngine 3. De game speelt zich af in New York. De grote kracht van het spel schuilt in de nanosuit. Hiermee krijgt de speler de beschikking over eigenschappen zoals onzichtbaarheid, snelheid, armor of kracht. De game verschijnt op 24 maart.

reacties
#197336  | 26 februari 2011 04:52 - PerryD11
Standaard avatar
Reacties: 136
Hopelijk zorgt deze niet voor een crash...:facepalm:
#197340  | 26 februari 2011 10:31 - brush
Avatar van brush
Reacties: 228
Wegens tijd gebrek heb ik de beta gemist. Krijg nu toch nog de kans om de game eerst ff te checken.
#197351  | 26 februari 2011 13:56 - MadEyez
Avatar van MadEyez
Reacties: 337
Haha weer voor xbox360! ps3 faalt hard
#197356  | 26 februari 2011 16:33 - Epiphany
Avatar van Epiphany
Reacties: 311
Quote:
Haha weer voor xbox360! ps3 faalt hard

Dikke faal ofnie! Ze moeten even wachten hahahahah!!! -.-
#197359  | 26 februari 2011 17:36 - Cokkie
Avatar van Cokkie
Reacties: 622
Ik denk dat de mensen met een PS3 het nu druk genoeg hebben met killzone
#197374  | 27 februari 2011 15:06 - Silver Haze NL
Avatar van Silver Haze NL
Reacties: 47
Ik dacht gisteren maar eens een keer die eerste demo te gaan proberen, maar tot mijn grote verbazing hadden ze hem al stopgezet.
#197401  | 28 februari 2011 14:39 - whispo
Avatar van whispo