nieuws
Xbox default sfeerafbeelding

Auteur: Maarten Denoo (Nathan Drake)
Geplaatst op: 6 december 2010 om 19:19
xbox360

EA: "CoD overtreffen door betere games te maken"

Nieuws | 6 december 2010 - Wat iedereen natuurlijk al weet, wordt nogmaals bevestigd: de strijd tussen uitgevers EA en Activision is nog lang niet voorbij. John Riccitiello, CEO van EA, hoopt volgend jaar Activisions FPS-gigant Call of Duty te kunnen overtreffen in kwaliteit.

2011
Dat EA en Activision heuse concurrenten zijn op het gebied van shooters, kan niemand ontkennen. Langs de ene kant heb je Bad Company 2 en Medal of Honor, langs de andere Black Ops dat nu zo'n kleine maand in onze winkelrekken ligt. Laatstgenoemde kent ook dit jaar weer fantastische verkoopcijfers terwijl Medal of Honor niet bepaald voldeed aan de verwachtingen. Wat het jaar 2011 betreft, is Riccitiello echter uiterst hoopvol. Allereerst staan er Bulletstorm en Crysis 2 op het voorjaarsmenu, maar de absolute topper is voor hem toch Battlefield 3.

Battlefield 3
Waar Bad Company 2 al een (grote) stap in de goede richting was, beschouwt EA's CEO Battlefield 3 als de bom in het genre. De game zal namelijk gebruik maken van de opvolger van de Frostbite engine.

Quote:
"Our next game [Battlefield 3] is being built on the second generation of Frostbite which I think is at least in my opinion is a class act for FPS. I think we're going to lift the game pretty dramatically in the first-person shooter category,"

reacties
#194249  | 6 december 2010 19:37 - Tommygun NL
Avatar van Tommygun NL
Reacties: 219
Nice!
Kom maar op met ''Frostbite 2.0''

Ik wil sinds bfbc2 niks anders meer Release date any1?
#194251  | 6 december 2010 19:54 - mizeria44
Avatar van mizeria44
Reacties: 194
benieuwd maar verwacht niet te veel van bf 3 de rest lijkt me tof
#194254  | 6 december 2010 20:54 - Fightme100
Standaard avatar
Reacties: 120
EA - Kills every game
#194255  | 6 december 2010 21:00 - jan19
Standaard avatar
Reacties: 168
ja dat hebben we meer gehoord...
#194256  | 6 december 2010 21:02 - m-iichel
Avatar van m-iichel
Reacties: 556
succes xS
#194261  | 6 december 2010 22:08 - UchihaItachi09
Avatar van UchihaItachi09
Reacties: 320
bad company 2 zou dat ook al worden, en MoH ook, ik trap hier niet in.
#194269  | 7 december 2010 00:14 - DNAx
Avatar van DNAx
Reacties: 128
Vind battlefield BC2 sowieso al vele malen leuker dan COD, dus ben heel erg benieuwd naar Battlefield 3
#194270  | 7 december 2010 06:52 - GoldxFinger
Avatar van GoldxFinger
Reacties: 626
Meddal Honnor Is ZOOO slecht he ik heb egt 60,- verspilt -.-( <- mijn mening )
#194273  | 7 december 2010 09:11 - axeldude
Avatar van axeldude
Reacties: 85
BC2 is en blijft écht wel awesome!
Hopelijk is het niet té lang meer wachten op BF3, ben er echt benieuwd naar!
#194276  | 7 december 2010 10:42 - mottjo
Avatar van mottjo
Reacties: 1.237
ea moet gewoon lekker fifa games blijven maken
#194288  | 7 december 2010 13:17 - badboy88dc
Avatar van badboy88dc
Reacties: 683
geef mij maar cod vind bf2 en moh niet echt super heb ze niet eens uitgespeeld vind het niet heerlijk spelen (en voor mij de beste shooter voor volgend jaar is gears of war)
#194296  | 7 december 2010 16:22 - timmetjuh15
Avatar van timmetjuh15