nieuws
Game

Auteur: Tino Schreuders (Launch)
Geplaatst op: 6 september 2010 om 10:10
xbox360

'Duke Nukem Forever demo is belangrijk'

Nieuws | 6 september 2010 - Gearbox baas Randy Pitchford heeft in een interview met VG247 gezegd dat een demo voor Duke Nukem Forever een belangrijk onderdeel van de marketingcampagne voor de game zal zijn.

Aan het werk
Nu de game eindelijk aangekondigd is, kunnen ze daadwerkelijk aan de slag met de demo.

Quote:
Now that the cat’s out of the bag we can actually make those plans. Now we can get with retailers and figure out the launch window, and figure out demo timing, and work with the first-parties on that. We weren’t able to do that until this point, because if we did we risked damaging it even further.


Geen idee
Wat wel opvallend is, is dat niet lang voor het interview met Pitchford mede-oprichter van Gearbox Brian Martel gezegd heeft niets af te weten van een demo voor de game.

reacties
#189679  | 6 september 2010 10:26 - lunaticrichard
Avatar van lunaticrichard
Reacties: 4.009
no shit de demo is belangrijk ! iedereen heeft de drama rond de duke meegemaakt en niemand gaat die game zo blind kopen.
#189688  | 6 september 2010 13:32 - eggbom8
Avatar van eggbom8
Reacties: 653
Quote:
no shit de demo is belangrijk ! iedereen heeft de drama rond de duke meegemaakt en niemand gaat die game zo blind kopen.



indeed
#189692  | 6 september 2010 14:39 - justjappie
Avatar van justjappie
Reacties: 463
Quote:
Quote:
no shit de demo is belangrijk ! iedereen heeft de drama rond de duke meegemaakt en niemand gaat die game zo blind kopen.



indeed
ik wel dus dat heb je al fout. ik ben groot fan van de duke
#189700  | 6 september 2010 16:48 - Tommygun NL
Avatar van Tommygun NL
Reacties: 219
Quote:
Quote:
Quote:
no shit de demo is belangrijk ! iedereen heeft de drama rond de duke meegemaakt en niemand gaat die game zo blind kopen.



indeed
ik wel dus dat heb je al fout. ik ben groot fan van de duke
Same here =)
#189720  | 6 september 2010 18:53 - IndyBart
Avatar van IndyBart
Reacties: 558
Da's dan 2-2.
Ik wacht de demo af, maar heb er al wel zin in.
#189728  | 6 september 2010 20:14 - Gadgetfun
Avatar van Gadgetfun
Reacties: 288
Quote:
Quote:
Quote:
Quote:
no shit de demo is belangrijk ! iedereen heeft de drama rond de duke meegemaakt en niemand gaat die game zo blind kopen.



indeed
ik wel dus dat heb je al fout. ik ben groot fan van de duke
Same here =)
and here!
#189737  | 6 september 2010 22:23 - AJDragonfly
Avatar van AJDragonfly
Reacties: 127
ik ben ook sinds duke 3d fan van duke, het was het eerste spelletje dat ik speelde toen we pas een computer hadden... ik was 10 ofzo? in die tijd was er nog geen sprake van "oh neen, das niks voor kinderen" of "da zit vol geweld" blabla.
back to the point: niet zolang geleden kocht ik nog Manhattan Project, maar om te zeggen dat ik blindelings een game ga kopen die eerst als vaporware bestempeld werd? nee dank je geef mij maar eerst een demo die laat zien hoeveel potentie de game werkelijk zou kunnen hebben voor ik definitief een beslissing neem...
#189740  | 6 september 2010 22:39 - Ypuh
Avatar van Ypuh
Reacties: 313
Als Mafia 2 met 6 jaren ontwikkeling nauwlijks winstgevend kon zijn (volgens de geruchten, tuurlijk levert het wel iets op), hoe moet dat dan wel niet met de Duke?
#189756  | 7 september 2010 12:55 - IndyBart
Avatar van IndyBart