nieuws
Game

Auteur: Joost Donkers (o PeevY o)
Geplaatst op: 9 mei 2009 om 10:44
xbox360

50 Cent: Blood in the Sand verkoopt nog slechter dan de eerste game

Nieuws | 9 mei 2009 - Nadat 50 Cents eerste game al niet zo goed verkocht als gehoopt blijkt ook de nieuwe game van 50 Cent geen succes te hebben. De game is in twee maanden slechts 56.000 maal verkocht. Bulletproof verkocht meer dan 1,1 miljoen exemplaren. Dat betekent dat de game Bulletproof twaalf keer zo vaak gekocht is.

Dit terwijl de tweede game beter is dan de eerste volgens de media. Waar Bulletproof slechts een Metacritic score van 4,7 behaalde kwam Blood in the Sand aan een 7,1. Een reden voor de slechte verkopen is in ieder geval de afnemende populariteit van 50 Cent. Ook zijn album verkopen zijn ernstig gedaald.

In de game ga je in een land in het Midden-Oosten opzoek naar een diamanten skelet die is gestolen tijdens een optreden. Je zit echter in een oorlogsgebied en het is geen makkelijke taak het skelet terug te vinden.

reacties
#149324  | 9 mei 2009 11:01 - SiNNeR
Avatar van SiNNeR
Reacties: 1.112
Met zo'n verhaal is dat niets vreemds dus... indy houdt het op een schedel en 'fiddy' gaat voor het hele skelet... dat is gestolen door de aanhang van holbewoner number 1, bin laden..?
#149327  | 9 mei 2009 11:05 - XBLMaximusNL
Avatar van XBLMaximusNL
Reacties: 1.666
whahaha ..veel geld erin gestoken zeker om de game aantrekkelijker te maken ... soort gear of war met een neger .. flopt ie alsnog
#149328  | 9 mei 2009 11:09 - lunaticrichard
Avatar van lunaticrichard
Reacties: 3.992
het ligt denk ik idd aan de poulariteit van fiddy,niet aan de game opzich.iedereen vindt t cool om m af te kraken tegenwoordig en niemand gaat zeggen ; he die nieuwe game is vet van 50 !! die ga ik halen !!
alleen al om het gezeik wat ze moeten aanhoren .dit geldt natuurlijk voor de jongeren onder ons.

ik verwacht toch een iets volwassenere houding van de oudere gamer. ik ga m zeker nog een keer spelen als ie in de budget ligt.
#149329  | 9 mei 2009 11:17 - crossfire_nl
Avatar van crossfire_nl
Reacties: 1.595
HAHAHAHAHAHA
#149330  | 9 mei 2009 11:22 - XBLMaximusNL
Avatar van XBLMaximusNL
Reacties: 1.666
Quote:
het ligt denk ik idd aan de poulariteit van fiddy,niet aan de game opzich.iedereen vindt t cool om m af te kraken tegenwoordig en niemand gaat zeggen ; he die nieuwe game is vet van 50 !! die ga ik halen !!
alleen al om het gezeik wat ze moeten aanhoren .dit geldt natuurlijk voor de jongeren onder ons.

ik verwacht toch een iets volwassenere houding van de oudere gamer. ik ga m zeker nog een keer spelen als ie in de budget ligt.

omdat het niet verkoopt ligt indd aan fifty ,.. maar dat de game indd best wel ''vet'' zou kunnen zijn ligt niet aan hem ,.. als het een ander personage was verkocht het dus waarschijnlijk dus ook beter. mja dat kan hem niks boeien hij wil op alle fronten (muziek, films, games) uitblinken ... mja de man puilt over van 't geld dus als ie er een weg moet schrappen zal ie heus niet in een donker hoekje liggen janken ..
#149331  | 9 mei 2009 11:22 - bloodykaos
Standaard avatar
Reacties: 97
EPIC FAIL
#149333  | 9 mei 2009 11:33 - Camo81
Avatar van Camo81
Reacties: 1.010
Rotzooi hahaha !
#149339  | 9 mei 2009 12:19 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
De eerste game verkocht verrassend goed juist, omdat 50 Cent zo populair was toen. Uiteindelijk bleek dat een kutgame te zijn en nu hebben mensen vertrouwen verloren in zijn games. Daarbij opgetelt zijn afnemende populariteit en dan heb je slechte verkoop cijfers. Maargoed als ik zo filthy rich als 50 Cent was dan was ik gestopt met muziek/games/films enz maken en lekker de hele dag op het strand liggen terwijl mooie meiden me coctails aanreiken...
#149345  | 9 mei 2009 13:08 - Cokkie
Avatar van Cokkie
Reacties: 622
wat een stumpert eerste game een flop en de tweede game ... ook een F.L.O.P
#149364  | 9 mei 2009 16:39 - fabio1
Standaard avatar
Reacties: 2.425
ja maar dat had je gewoon kunnen verwachten als ze gewoon iemand anders in de hoofdrol hadden gestopt had het minder erg geweest
#149369  | 9 mei 2009 18:20 - PhysX NL
Avatar van PhysX NL
Reacties: 1.344
Quote:
De eerste game verkocht verrassend goed juist, omdat 50 Cent zo populair was toen. Uiteindelijk bleek dat een kutgame te zijn en nu hebben mensen vertrouwen verloren in zijn games. Daarbij opgetelt zijn afnemende populariteit en dan heb je slechte verkoop cijfers. Maargoed als ik zo filthy rich als 50 Cent was dan was ik gestopt met muziek/games/films enz maken en lekker de hele dag op het strand liggen terwijl mooie meiden me coctails aanreiken...

Echt he! Heb je de speciale 50-cent (of G-Unit) aflevering van Cribs gezien op MTV? Echt wtf! Wat een huis dat is! Bioscoop, discotheek, stripclub, binnenzwembad, buitenzwembad, allemaal in één huis! Maargoed, misschien had ik die game wel gekocht als 50 cent er níét inzat. Ik ben gewoon bang dat ik allemaal lompe uitspraken te horen van die Neanderthaler Oerneger...
#149370  | 9 mei 2009 18:26 - Michelangelo
Avatar van Michelangelo
Reacties: 2.083
G-G-G-Game Over!
#149372  | 9 mei 2009 18:50 - mottjo
Avatar van mottjo
Reacties: 1.237
mensen hebben geleerd van het 1ste deel. Heeft hij het trouwens nog opgenomen tegen gamers? omdat hij zij dat hij zo goed was in ze eigen spel en hij iedereen een poepie zou laten ruiken? i dont think so..
#149378  | 9 mei 2009 20:35 - bennie16
Avatar van bennie16
Reacties: 2
Terecht
#149462  | 10 mei 2009 22:16 - Rhan
Avatar van Rhan
Reacties: 4.951
Quote:
G-G-G-Game Over!

Haha
#149847  | 13 mei 2009 15:55 - koenn--18
Standaard avatar