nieuws
Game

Auteur: Joey Coenraerds (Joey)
Geplaatst op: 3 september 2008 om 13:22
xbox360

Boxshots Prince of Persia Limited Edition vrijgegeven

Nieuws | 3 september 2008 - Vandaag heeft Ubisoft de covers van de Limited Edition van Prince of Persia vrijgegeven. Deze gelimiteerde editie bevat naast een exemplaar van de game ook het volgende:

  • Verzamelbare Limited Edition-verpakking
  • Een exclusieve kijk naar de "Making of" van Prince of Persia
  • Een gedigitaliseerde mini-strategie gids
  • Een digitaal artboek dat de game volgt van concept naar "Best Artistic Design"-winnaar van E3 2008
  • De originele soundtrack door componist Inon Zur


Zowel de boxshot van de Xbox 360-versie als PlayStation 3-versie is hieronder te bewonderen.


reacties
#118472  | 3 september 2008 13:43 - whispo
Avatar van whispo
Reacties: 1.032
Oeeh, laat me sterk denken aan de Elder Scrolls boxshots :O, Verry nice, I like
#118475  | 3 september 2008 14:04 - XBLMaximusNL
Avatar van XBLMaximusNL
Reacties: 1.666
ik vind hem ook wel vet, vetter dan als zn kop er opstond
#118476  | 3 september 2008 14:07 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
Wat is dat met handen op boxshots de laatste tijd? Maar ziet er wel vet uit, net een boek.
#118477  | 3 september 2008 14:12 - Shizzel
Standaard avatar
Reacties: 290
Quote:
Wat is dat met handen op boxshots de laatste tijd? Maar ziet er wel vet uit, net een boek.

Zo proberen ze een beetje gratis reclame te maken, en het lukt nog ook.
#118478  | 3 september 2008 14:15 - SlaughteR
Avatar van SlaughteR
Reacties: 457
Mooi, dat bruine alleen die hand kunnen ze inwisselen voor een zwaard ofzo.
#118493  | 3 september 2008 15:06 - pessimismus
Avatar van pessimismus
Reacties: 1.980
Ziet er vet uit, maar ik ga hier geen LE van halen...
#118498  | 3 september 2008 15:15 - TmoomT
Avatar van TmoomT
Reacties: 381
Ziet er zeker niet slecht uit. Maar ik ga toch niet de LE halen. Koop gewoon dde normale versie. Die extra's die erbij zitten vind ik het ok niet waard om meer voor te betalen.
#118507  | 3 september 2008 16:11 - realslimshady
Avatar van realslimshady
Reacties: 892
mooi mooi mooi


maar idd, die extra's zijn niet echt het geld waard.
#118513  | 3 september 2008 16:32 - Blackboss
Avatar van Blackboss
Reacties: 406
hmm ik vind het niet een Prince of Persia style, meer net als wat Wispo zegt dacht ook meteen aan Oblivion
#118514  | 3 september 2008 16:33 - Sol76
Standaard avatar
Reacties: 946
Ik wil toch wel even kwijt dat de special edition doosjes bij een 360 altijd wel wat specialer zijn , ik heb nog nooit een tin case PS3 doosje gezien.
#118528  | 3 september 2008 18:12 - ZiROBEAT
Avatar van ZiROBEAT
Reacties: 1.947
Quote:
Oeeh, laat me sterk denken aan de Elder Scrolls boxshots :O, Verry nice, I like

Daar dacht ik ook al aan, wel mooie cover!
#118568  | 3 september 2008 23:26 - I ColoSsuZz I
Standaard avatar