nieuws
Xbox default sfeerafbeelding

Auteur: Martijn Gelissen (Re4zeN)
Geplaatst op: 16 juli 2008 om 11:03

Bron: Bungie
English Translation   Tags: Halo, Bungie, Chronicles
xbox360

[update] Alsnog nieuwe aankondiging van Bungie?

Gerucht | 16 juli 2008 - Inmiddels is de Microsoft E3 2008 Persconferentie ten einde. Vele games zijn aangekondigd, maar waar de meesten misschien stilletjes hadden gehoopt op een aankondiging van Bungie, bleef het karakteristieke muziekje aan het einde van de persconferentie achterwege. Dit terwijl Bungie in hun Podcast nog had gezegd dat er op 14 juli een grote aankondiging zou komen.

Ondanks dat Bungie schitterde door afwezigheid, ziet het er nu naar uit dat ons wel degelijk iets te wachten staat. De officiële bungie.net is momenteel namelijk offline, waarbij er een interessant scherm wordt getoond. Zou er dan toch nog een aankondiging volgen?

Update:
Rechts onderin het scherm is een timer te vinden die aan het aftellen is. Wanneer de timer op 0 staat, wordt waarschijnlijk de nieuwe aankondiging gedaan.



Update:
Met pijn in het hart, brengt Bungie het volgende nieuws naar buiten;
De aankondiging waar alle fans op zaten te wachten, die vandaag bekend zou worden gemaakt, is door de uitgever uitgesteld. Naar alle waarschijnlijkheid is Microsoft voor het uitstel verantwoordelijk. Volgens Bungie wordt de aankondiging gegeven als de tijd daarvoor rijp is en schamen ze zich door de fans nu teleur te stellen.
Zie hieronder het bericht van Harold Ryan, president van Bungie LLC op Bungie's website.

reacties
#111063  | 14 juli 2008 21:28 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
Ik hoop het, en aan de countdown te zien rechts onderin het scherm. Duurt het nog 1 dag, 18 uur en 42 minuten en dan gebeurd er... iets...
#111064  | 14 juli 2008 21:28 - Bulletjuh
Avatar van Bulletjuh
Reacties: 190
Nieuwe halo kan niet anders. we finished the fight, maar gaan gewoon verder want MC is nog niet uitgeknald.
#111068  | 14 juli 2008 21:28 - whispo
Avatar van whispo
Reacties: 1.032
Ik ben erg benieuwd. Alle hoop ligt op een vervolg van halo 3 ( en nee dat betekent niet persé een nieuwe Halo)
#111070  | 14 juli 2008 21:29 - wall-E
Standaard avatar
Reacties: 1.143
halo 4 aub
#111080  | 14 juli 2008 21:31 - RealMasterRik
Avatar van RealMasterRik
Reacties: 346
Ja maar de 14e is toch ook nog niet over daar? Het is daar nog ochtend dacht ik?
#111081  | 14 juli 2008 21:32 - ZiROBEAT
Avatar van ZiROBEAT
Reacties: 1.947
Ja dit wil ik zien!
#111083  | 14 juli 2008 21:32 - Siros7
Standaard avatar
Reacties: 2.722
Quote:
<b>Nieuwe halo kan niet anders. we finished the fight, maar gaan gewoon verder want MC is nog niet uitgeknald.</b>

Ha, de geruchten gaan juist dat het een game zonder Master Chief wordt
#111087  | 14 juli 2008 21:36 - Michelangelo
Avatar van Michelangelo
Reacties: 2.083
Quote:
Ha, de geruchten gaan juist dat het een game zonder Master Chief wordt


Dat zou mooi zijn, die Master Chief is zo'n saaie lul.
#111088  | 14 juli 2008 21:37 - stormhoof
Avatar van stormhoof
Reacties: 1
Lijkt me wel vet Halo 4
#111092  | 14 juli 2008 21:40 - Bulletjuh
Avatar van Bulletjuh
Reacties: 190
Quote:
Quote:
&lt;b&gt;Nieuwe halo kan niet anders. we finished the fight, maar gaan gewoon verder want MC is nog niet uitgeknald.&lt;/b&gt;

Ha, de geruchten gaan juist dat het een game zonder Master Chief wordt


Er waren ook geruchten dat MS met een Wii controller kwam, heb ik ook niet gezien.
#111093  | 14 juli 2008 21:40 - IntenSePinda
Avatar van IntenSePinda
Reacties: 329
Quote:
<b>
Quote:
Ha, de geruchten gaan juist dat het een game zonder Master Chief wordt

Dat zou mooi zijn, die Master Chief is zo'n saaie lul.</b>
Gefeliciteerd om één van de domste quotes (ooit?) te maken.Halo zonder Master Chief kan je dan ook geen ''Halo'' meer noemen.Ik bedoel, Als Mario wordt vervangen door een maffia loodgieter, of door Snake van Metal Gear Solid, dan kan je dat toch ook niet meer als een Super Mario meer zien. =/ Agh ja Misschien bedoelt Bungie Halo Wars? Of heel misschien een Halo 4 wat ik niet zo zeer snel geloof..
#111096  | 14 juli 2008 21:43 - Dennizzz NL
Standaard avatar
Reacties: 10
Super Mafia Bros?
#111097  | 14 juli 2008 21:44 - lepellikker
Avatar van lepellikker
Reacties: 1.384
Hopelijk wordt er een hack and slash rpg aangekondigd die zich binnen het Halo universum afspeelt. Dat zou echt te vet zijn
#111098  | 14 juli 2008 21:44 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
Quote:
Quote:
Ha, de geruchten gaan juist dat het een game zonder Master Chief wordt
Dat zou mooi zijn, die Master Chief is zo'n saaie lul.

Zonder Master Chief geen Halo...

Er moeten zoiezo Spartans in meespelen. Je wilt toch niet met een normale marinier rondlopen ofwel? Dan moet je lekker CoD ofzo gaan spelen. Een standaard leger ventje zonder achtergrond verhaal of enige indicatie dat hij niet geboren is als volwassene vechtend in de oorlog...
#111099  | 14 juli 2008 21:45 - RealMasterRik
Avatar van RealMasterRik
Reacties: 346
Haha, er staat 'Rustig blijven alstublieft'. Lachen.
#111100  | 14 juli 2008 21:46 - Mr. Bud
Avatar van Mr. Bud
Reacties: 23
Oehh... nu gaan ze zeker bekend maken dat halo 4 naar de ps3 komt grapje(zeg ik even voordat er iemand terecht boos op mij wordt)
#111107  | 14 juli 2008 21:55 - Bulletjuh
Avatar van Bulletjuh
Reacties: 190
Volgens mij kan Halo niet naar PS gaan omdat het een ip van MS is. Bungie heef Halo gemaakt in opdracht van MS. Enige wat kan gebeuren is dat ze een nieuwe Marathon game maken ( of een totaal nieuwe ip) en dat die Multi platform is. Maar laten we hopen halo op xbox en dan is sony klaar.
#111108  | 14 juli 2008 21:56 - FR-thaan
Avatar van FR-thaan