nieuws
Game

Auteur: Tom van Erp (Tommie)
Geplaatst op: 18 april 2008 om 18:39

Bron: Major Nelson
English Translation   Tags: Iron Man, demo
xbox360

Iron Man demo nu beschikbaar op Marketplace

Nieuws | 18 april 2008 - Zoals we vanmorgen al meldden zou er later vandaag een demo van Iron Man te vinden zijn op Xbox Live Marketplace. Deze demo is zojuist gereleased op Xbox Live Marketplace wereldwijd. De demo weegt ruim 600MB. Laat ons je mening over de demo in de reacties weten.

Quote:
Content: Iron Man Demo
Price: Free
Availability: All Xbox LIVE regions
Dash Text: [ESRB: T (Teen) ALCOHOL REFERENCE,MILD LANGUAGE,VIOLENCE] Based on the blockbuster movie by Marvel Studios, Iron Manô blasts onto the all major gaming platforms! Immerse yourself in hardcore shooting action and explosive combat from the film as well as exclusive content created just for the game. Customize your Iron Man suit and battle against armies of fighter jets, tanks, armored Super Villains and more. You are a One Man Army. You are Iron Man. Download the demo.
Size: 643.34 MB

reacties
#96614  | 18 april 2008 18:44 - Tommie
Avatar van Tommie
Reacties: 1.271
Toch even proberen
#96626  | 18 april 2008 19:41 - fabio1
Standaard avatar
Reacties: 2.425
Ik vind het een leuke demo, maar het vliegen moet je onder de knie krijgen.
#96629  | 18 april 2008 19:53 - crossfire_nl
Avatar van crossfire_nl
Reacties: 1.595
Echt geen flikker an!!! Lijkt met xbox 1 kwaliteit
#96635  | 18 april 2008 20:08 - Golightly
Avatar van Golightly
Reacties: 45
Explosies zijn wel vet, maar voor de rest viel die tegen
#96639  | 18 april 2008 20:23 - Michelangelo
Avatar van Michelangelo
Reacties: 2.083
Ik vond hem best aardig. Niet om te kopen, maar om even 10 minuutjes de demo te spelen. Het ziet er best aardig uit (draw distance, explosies etc.). Beetje kort alleen, en de missie was ook niet echt spannend. Beetje warehouses destroyen.
#96640  | 18 april 2008 20:26 - Re4zeN
Avatar van Re4zeN
Reacties: 2.446
jmmr
#96656  | 18 april 2008 21:35 - DKS elemeNt
Avatar van DKS elemeNt
Reacties: 1.451
erg slecht en totaal niet mooi hoor..
#96658  | 18 april 2008 21:37 - TheOne
Avatar van TheOne
Reacties: 1.663
Toch even proberen..
#96663  | 18 april 2008 22:49 - sharky
Avatar van sharky
Reacties: 461
De tering wat verwachten jullie dan ook van een filmgame?
#96665  | 18 april 2008 22:51 - Bral unit
Avatar van Bral unit
Reacties: 159
Valt echt tegen. Ik dacht dit word de titel van het jaar, maar helaas
Ach ja, toch even kunnen vliegen en hij was beter dan Superman.
#96679  | 19 april 2008 00:29 - realslimshady
Avatar van realslimshady
Reacties: 892
titel van het jaar?... grapje zeker


nouja zogauw ik weer online KAN geef ik um een poging, maar ben zowiezo niet echt van de superhelden behalve spiderman
#96680  | 19 april 2008 00:40 - Bral unit
Avatar van Bral unit
Reacties: 159
Quote:
titel van het jaar?... grapje zeker

Haha, ik mag hopen dat men dat niet serieus neemt nee.
#96681  | 19 april 2008 00:40 - erik285
Avatar van erik285
Reacties: 549
ik ken hem niet en zo te horen hoef ik hem ook niet te downloaden
#96691  | 19 april 2008 07:29 - pessimismus
Avatar van pessimismus
Reacties: 1.980
Ik heb hem gespeeld en hij is best leuk, maar ik ga hem niet voor de volle prijs halen...
#96704  | 19 april 2008 10:19 - Brolando
Avatar van Brolando
Reacties: 1.523
Ik vond de game ook best leuk. Het vliegen is cool, en het spel ziet er zeker niet zo slecht uit als menig hierboven zegt. Viel me reuze mee!
#96717  | 19 april 2008 11:08 - IndyBart
Avatar van IndyBart
Reacties: 550
Iron Man? Ik dacht dat dat een triatlon-game was. Lijkt me wel leuk qua button basher.
#96724  | 19 april 2008 11:14 - spastikelastik
Avatar van spastikelastik
Reacties: 44
Hehe. Ja triatlon DAT zou nog es een dijk van een game zijn. Vooral het loop gedeelte dan he.
#96843  | 19 april 2008 17:52 - Ozgiliath
Avatar van Ozgiliath
Reacties: 17
Wat een bar slechte controls,dit doet de film niet goed aan want de film lijkt mij juist cool,het vliegen is al een ramp eveneens het schieten is ook niet van je het,graphics zijn ok.
Nee deze blijft lekker in de schappen liggen voor mij
#96855  | 19 april 2008 18:41 - GhostySpade
Avatar van GhostySpade
Reacties: 978
Ik vond de moves die je kan doen opzich wel vet. Voor de rest is het echt super eenzijdig en eigenlijk dus geen zak aan. De demo was idd leuk voor 10 minuten maar ik zou nooit het volledige spel kopen.
#97357  | 22 april 2008 10:03 - Marley
Avatar van Marley