nieuws
Game

Auteur: Rob Polman (RP89)
Geplaatst op: 3 april 2008 om 18:12
xbox360

Star Wars: The Force Unleashed krijgt releasedatum

Nieuws | 3 april 2008 - LucasArts heeft zojuist bekend gemaakt dat Star Wars: The Force Unleashed vanaf 19 september in de Europese winkels ligt. In Amerika zal de game drie dagen eerder verschijnen, op 16 september. The Force Unleashed zal gelijktijdig worden uitgebracht voor de 360, PS3, Wii, PS2, PSP en DS.

Star Wars: The Force Unleashed zal zich afspelen tussen de episodes drie en vier. Het spel zal dan ook draaien om een bekend character, namelijk Darth Vader. Deze heeft spijt dat hij zich bij de dark side heeft gevoegd, maar weet dat het te laat is terug te keren. Dit verhaal diept men uit zonder af te wijken van de verhaallijn uit de films. Er is echter een mogelijkheid om wat dingen goed te maken. Samen met een leerling bedenkt hij een plan om Palpatine te doden. De speler wordt in de schoenen gezet van deze leerling en je zult dus aan de dark side van de force werken.

reacties
#93325  | 3 april 2008 18:21 - Golightly
Avatar van Golightly
Reacties: 45
Dat duurt nog lang dan, maar het spel lijkt me wel het wachten waard
#93328  | 3 april 2008 18:24 - Michelangelo
Avatar van Michelangelo
Reacties: 2.083
Is het zeker waard, en ik ben sowieso een Star Wars fan dus mag deze niet laten liggen!
#93329  | 3 april 2008 18:24 - SneezyTerror
Avatar van SneezyTerror
Reacties: 1.828
Jah idd, deze game is echt het wachten waard!!
#93335  | 3 april 2008 18:29 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
ben erg benieuwd naar deze game, filmpjes zien er in ieder geval fantastisch uit.
#93344  | 3 april 2008 18:42 - dealerkiller
Avatar van dealerkiller
Reacties: 1.288
ind ook zeer benieuwd want de filmpjes zien er zeer goed uit!!
Alen is men xbox weer kapot en trg opweg nar mircosoft
#93376  | 3 april 2008 20:18 - Buuzne
Avatar van Buuzne
Reacties: 1.356
Rond mijn verjaardag! Dus dan heb ik al een potentieel cadeau
#93385  | 3 april 2008 21:21 - pessimismus
Avatar van pessimismus
Reacties: 1.980
Duurt nog even, maar ik kan nu al niet meer wachten...
#93398  | 3 april 2008 22:20 - Chillah
Avatar van Chillah
Reacties: 486
Ik vrees dat ik in de zomer weer flink moet gaan sparen voor de games die in het najaar uit gaan komen...
#93422  | 4 april 2008 09:18 - Johnnnyboy15nl
Standaard avatar
Reacties: 362
Quote:
Ik vrees dat ik in de zomer weer flink moet gaan sparen voor de games die in het najaar uit gaan komen...

Dat zit er wel in ja, Needforspeed, Bad Company, Tiberium, ect ect

#93541  | 4 april 2008 15:34 - Johnnnyboy15nl
Standaard avatar
Reacties: 362
sh!t... Amerika krijt m op m`n verjaardag...
hmpf
#93606  | 4 april 2008 18:18 - MrSaNdMaN
Avatar van MrSaNdMaN
Reacties: 367
KAPOT LANG WACHTEN ( expres zelf gecapsd)
#97079  | 20 april 2008 17:42 - oxin
Standaard avatar