nieuws
Game

Auteur: Martijn van der Kroef (Marley)
Geplaatst op: 3 maart 2008 om 16:46
xbox360

Bioshock 2 artworks zijn niet echt

Nieuws | 3 maart 2008 - Eerder vandaag doken er op de blog van Ben Mauro meerdere Bioshock 2 Artworks op. Aangezien Bioshock door velen één van de beste games van afgelopen jaar wordt genoemd kan het bijna niet uitblijven dat er een vervolg op komt, waardoor de artworks aanvankelijk voor echt werden aangezien. De artworks tonen diverse locaties waarin Bioshock 2 zich zou moeten afspelen, die allemaal weer in Rapture lijken plaats te vinden.

Maar zojuist maakte Ben Mauro bekend dat deze artworks allemaal door hem zijn gemaakt voor school en dus geen officiële artworks voor Bioshock 2 zijn. Ben Mauro had de opdracht om een vervolg op zijn favoriete game te maken, waardoor hij voor Bioshock 2 koos. Erg jammer, omdat we nog niks van een vervolg hebben vernomen. Aangezien de artworks het bekijken waard zijn, willen we je die kans niet ontnemen. Bekijk de artworks op Ben Mauro's Blog

reacties
#87314  | 3 maart 2008 17:18 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
artworks zijn mooi, wel cool als je dat zelf kan maken. zit verder niet echt op bioshock 2 te wachten ofzo...
#87316  | 3 maart 2008 17:20 - j0rdy rulezz
Avatar van j0rdy rulezz
Reacties: 87
Ik was denk ik 1 vn de weinigen die Bioshock geen reet aan vond.
#87326  | 3 maart 2008 17:40 - luco
Standaard avatar
Reacties: 149
kvond bioshock matig
#87328  | 3 maart 2008 17:46 - Scaboo
Avatar van Scaboo
Reacties: 788
Quote:
Ik was denk ik 1 vn de weinigen die Bioshock geen reet aan vond.



Nee hoor.
#87334  | 3 maart 2008 18:16 - Buuzne
Avatar van Buuzne
Reacties: 1.356
Zijn mooie artworks, en ik wacht zeker op een vervolg BioShock! Het lieft een prequel, om zo meer van Rapture te ontdekken
#87343  | 3 maart 2008 19:02 - Junkert
Avatar van Junkert
Reacties: 55
damm nice artworks...! kheb nooit bioshock uitgespeeld boeide me te weinig
#87357  | 3 maart 2008 19:43 - Michelangelo
Avatar van Michelangelo
Reacties: 2.083
Bioshock was leuk, maar veel te kort.
#87366  | 3 maart 2008 20:28 - JunioR
Avatar van JunioR
Reacties: 431
Quote:
Zijn mooie artworks, en ik wacht zeker op een vervolg BioShock! Het lieft een prequel, om zo meer van Rapture te ontdekken

Precies, zou wel cool zijn als je iemand speelt die daar is gekomen vóór degene die je speelde (ben de naam even kwijt) in deeltje één.
#87367  | 3 maart 2008 20:31 - Dribble
Standaard avatar
Reacties: 378
Wow, Het verbaast me hoeveel mensen bioshock hier slecht vonden ik vond het 1 van de beste games van vorig jaar, al niet de beste. De gameplay was geweldig en op hard als je er niet doorheenrust makkelijk 20 uur speelplezier.Toen ik hem voor de 2e keer probeerde uit te spelen werd het idd wel saai.
#87368  | 3 maart 2008 20:35 - Mitch rules
Avatar van Mitch rules
Reacties: 777
Quote:
Quote:
Ik was denk ik 1 vn de weinigen die Bioshock geen reet aan vond.



Nee hoor.
Ik vond er ook niks aan
#87371  | 3 maart 2008 20:41 - Pacino5381
Avatar van Pacino5381
Reacties: 341
@ Michieldemaster: Hij was wel kort jaa maar halo 3 was helemaal kort als je het met bioshock vergelijkt


Vond het zeker wel een vette game.. Voordat hij uit was d8 ik ook dat het een klote game zou worden maar heb um toch maar gekocht en vond hem goed hoor
#87372  | 3 maart 2008 20:43 - BioShooter
Avatar van BioShooter
Reacties: 290
whahha wat een negative reacties allemaal nou ik ben trots om te zeggen dat ik Bioshock al 15 keer heb uitgespeelt
#87379  | 3 maart 2008 21:11 - Michelangelo
Avatar van Michelangelo
Reacties: 2.083
Quote:
Hij was wel kort jaa maar halo 3 was helemaal kort als je het met bioshock vergelijkt

Klopt, maar Halo heeft multiplayer, maar ik vond Bioshock toch een goede game met veel sfeer.
#87381  | 3 maart 2008 21:18 - Dutch Sephiroth
Avatar van Dutch Sephiroth
Reacties: 2.258
Quote:
whahha wat een negative reacties allemaal nou ik ben trots om te zeggen dat ik Bioshock al 15 keer heb uitgespeelt



je maakt een grapje zeker... 15 keer?
#87389  | 3 maart 2008 22:17 - Mac
Avatar van Mac
Reacties: 354
Hij kan aardig tekenen


Ik weet nog niet wat ik vind van Bioshock....te vaag misschien.
#87401  | 3 maart 2008 23:02 - Katsumi
Avatar van Katsumi
Reacties: 740
de mensen genieten tegenwoordig te weinig van games.. ze rushen erdoorheen en als ze er na 5 uur doorheen zijn vinden ze het een kutgame en hem te kort. je moet er de tijd voor nemen en de sfeer opzuigen daar zijn dit soort games voor gemaakt en daar van genieten..
#87404  | 4 maart 2008 00:32 - TheOne
Avatar van TheOne
Reacties: 1.663
Quote:
de mensen genieten tegenwoordig te weinig van games.. ze rushen erdoorheen en als ze er na 5 uur doorheen zijn vinden ze het een kutgame en hem te kort. je moet er de tijd voor nemen en de sfeer opzuigen daar zijn dit soort games voor gemaakt en daar van genieten..


Kijk! Dat is een reactie van een wijs man ontopic: Supermooie artwork!
#87405  | 4 maart 2008 07:45 - SneezyTerror
Avatar van SneezyTerror
Reacties: 1.828
Bioshock vind ik een van de beste games ooit.. de sfeer, gameplay en de graphics zijn gewoon geweldig!! Kan niet geloven dat veel mensen er niet van genoten hebben!!
Ziet er vet uit deze artworks.. jammer dat ze niet echt zijn! Ik kan iig niet wachten op een vervolg! Staat het dus al vast dat het een trilogie wordt oid?
#87414  | 4 maart 2008 09:43 - Opgezegd10
Standaard avatar